ZDALNE LEKCJE Z PLASTYKI TEMAT : HISTORIA SZTUKI - ŻYWE OBRAZY …

Zadanie polegało na wybraniu obrazu znanego malarza np. portretu, autoportretu, portretu zbiorowego, sceny rodzajowej , martwej natury lub innego tematu, z malarstwa dawnego lub współczesnego , który można było przedstawić w formie Żywego obrazu. Niezbędne były też rekwizyty oraz wspólny wolny czas z rodziną … chociażby po to by ktoś zrobił zdjęcie, albo charakteryzację … prezentujemy efekt tych działań. Dobrej zabawy!

Muzeum Rijksmuseum w Amsterdamie oraz Getty w Los Angeles zorganizowały "akcję" z żywymi obrazami i można na Facebook przesłać do nich swój żywy obraz , można przesłać swoja prace . Powodzenia !

Czytaj więcej!

Konkurs na LAPBOOKA!

Ogłaszamy międzyszkolny konkurs dla uczniów klas siódmych i ósmych!
Konkurs plastyczny i literacki jednocześnie

Czytaj więcej!

"Mój sposób na nudę"- c.d.

Wiosna w kalendarzu i za oknem, mamy nadzieję, że również w Waszych głowach. Dziś kolejne propozycje spędzania czasu w domu. Przedstawiamy Zuzię, Kacpra oraz stworki z modeliny stworzone przez Tosię. Jesteście bardzo kreatywni i na pewno nie nudzicie się. Pozdrawiamy wszystkich uczniów bardzo serdecznie.

Opiekunowie su1-3@wp.pl Magda Gut i Aleksandra Jóźwiak

Czytaj więcej!

Wyniki konkursu na książeczkę sensoryczną.

Czytaj więcej!

Dzień Flagi Rzeczpospolitej Polskiej

2 maja obchodzimy Dzień Flagi Rzeczpospolitej Polskiej. Flagę należy odróżnić od barw narodowych i tzw. bandery. Barwy narodowe ustalono w XVIII wieku w kolorach : biały i czerwony, ułożone w dwóch poziomych, równoległych pasach tej samej szerokości. Flaga RP składa się z barw narodowych, ma kształt prostokąta o stosunkach boków 5:8. jest umieszczona na maszcie. Po raz pierwszy ustalono wizerunek flagi w 1919 roku. Flaga z godłem nie powinna być używana w domach. Jest przeznaczona np. dla przedstawicieli RP. M. Torzewska

Jak dbać o flagę? Szczegóły na plakacie

Czytaj więcej!

Uwaga, konkurs dobiega końca!!!

W związku z tym, że 30 kwietnia mija termin nadsyłania na konkurs książeczek sensorycznych , a my nadal jesteśmy w domach, prosimy osoby, które wykonały książeczkę o zrobienie zdjęcia każdej strony i krótki opis książeczki.
Zdjęcia z opisem proszę przesłać na adres Zespołu ds Osób Niepełnosprawnych:
specjalniezaangazowani.sp12byd@interia.pl


Wyniki konkursu ogłosimy na stronie szkoły.
Pozdrawiamy!!!

Czytaj więcej!

Przewodnik po kształceniu ponadpodstawowym dla ósmoklasistów

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna realizując działania dotyczące współpracy pomiędzy biznesem a szkołami, przygotowała krótki przewodnik przedstawiający możliwości wyboru dalszej ścieżki kształcenia dla uczniów klas 8 szkoły podstawowej.

Do projektu zaproszeni zostali przedstawiciele przedsiębiorstw działających na terenie PSSE, którzy przygotowali prezentacje i filmy zachęcające do kształcenia w zawodach poszukiwanych na rynku pracy.

Czytaj więcej!

BANK KULTURY SZKOŁY OTWARTEJ I TOLERANCYJNEJ

Z uwagi na zaistniałą sytuację Szkoła Otwarta i Tolerancyjna rusza z nową ofertą - Bankiem Kultury Szkoły Otwartej i Tolerancyjnej. Nowe materiały będą pojawiać się w każdy poniedziałek od 20 kwietnia do 26 października (z przerwą na wakacje).
Wszystkie szczegóły znajdziecie na https://otwarta.bydgoszcz.pl/

Czytaj więcej!

OZNAKI WIOSNY

Uczniowie klasy 2c szukali oznak wiosny podczas zajęć zdalnych. Efektem ich działań domowych są piękne prace plastyczne. Chociaż spędzają ten czas w domu, to wiosna na obrazkach jest radosna i kolorowa. Wszyscy oczekujemy powrotu do szkoły, ale pracujemy w domu i czekamy jak na wiosnę powrotu do wspólnych zajęć w klasie.
Marlena Włodarczyk-Bieńkowska

Czytaj więcej!

W CZASIE EPIDEMII

Z powodu epidemii od kilku tygodni żyjemy zamknięci w domach. Bywa ciężko. Ciasnota, niedostatek ruchu, brak sprzętu do zdalnej nauki i pracy, niepokój o przyszłość. Ale trudna sytuacja to często także szansa. Zróbmy to, na co zwykle nie mamy czasu: bądźmy z naszymi dziećmi ciałem – i duchem. Rozmawiajmy z nimi głęboko – o tym, co czują, myślą, czego się boją, co je interesuje, o czym marzą. Dyskutujmy z nimi o wartościach moralnych, tych na rzecz wspólnego dobra, jak szacunek, uczciwość, odpowiedzialność, odwaga, mądrość. Czytajmy im książki, które rozwijają wyobraźnię i ukazują piękne postawy. Bawmy się z nimi, gimnastykujmy, śpiewajmy, wykonujmy wspólnie różne prace na rzecz domu i rodziny. Nade wszystko okazujmy dzieciom miłość, cierpliwość i uwagę, której zwykle im brakuje. A uwaga to energia – jest niezbędna do zdrowego rozwoju tak jak pokarm i ruch! Zróbmy wszystko, by dzieci wyszły z tego doświadczenia wzmocnione naszą miłością i mądrzejsze...

Czytaj więcej!