UWAGA!!!

Trwają zapisy uczniów klas 4-8 na legendarną wycieczkę do Term Maltańskich w Poznaniu. Termin 15 grudnia. Koszt 115 zł (autokar + 3,5h pobyt w aquaparku). Opieka: Nauczyciele WF plus ratownicy WOPR. Zapisy i szczegóły wyjazdu u nauczycieli WF (Krzysztof Maćkowiak i Mikołaj Ludka). Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność wpłat! Serdecznie zapraszamy!

Czytaj więcej!

Międzynarodowy Dzień Postaci z Bajek

Międzynarodowy Dzień Postaci z Bajek obchodzony jest na całym świecie piątego listopada. W naszej szkole 4 listopada w klasach 1-3 widzieliśmy kolorowe postacie z bajek. Tego dnia w bibliotece szkolnej odbyła się sesja zdjęciowa oraz dzieci rozwiązywały zagadki przygotowane przez uczniów klasy 2c. Gratulujemy znajomości postaci z bajek.

Czytaj więcej!

20 listopada – Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

20 listopada kolejny raz obchodzimy Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka. W naszej szkole przez najbliższy tydzień będą prowadzone działania pod hasłem „Prawa i Obowiązki ucznia”. Wiele ciekawych materiałów można znaleźć na stronie szkoły w RODZIC/ KĄCIK PRAWNY, między innymi prezentację sędzi Anny Marii Wesołowskiej, którą gościliśmy w naszej szkole.

Czytaj więcej!

SOiT – PIERWSZE KONKURSY I PIERWSZY LAUREAT

„Korzenie Człowieczeństwa” to konkurs plastyczny w ramach bydgoskiego projektu „Szkoła Otwarta i Tolerancyjna”. To próba odpowiedzi na pytanie: Co łączy wszystkich ludzi na całym świecie? (graficzne przedstawienie elementów, które są wspólne dla całej ludzkości). Wśród 37 prac, które wpłynęły do Organizatorów, znalazło się 5 dzieł naszych uczniów: Aleksandra Pabianka z kl. 5a, Leny Chęś z kl. 5d, Julii Bieleckiej i Aleksandry Sosnowskiej z kl. 6b oraz Łukasza Hunkera z kl. 7a. Każda praca inna, wszystkie piękne! W czasie konferencji „Wind of Change”, inaugurującej rozpoczęcie VI sezonu projektu SOiT, odbyło się głosowanie na najlepsze prace i…nasz uczeń – Aleksander Pabianek – został wyróżniony! Gratulujemy!

Czytaj więcej!

Razem raźniej

We wrześniu realizowaliśmy zadania z pakietu „Razem raźniej” mające na celu integrację zespołów klasowych oraz budowanie poczucia bezpieczeństwa i zwiększanie zrozumienia.
Rozmawialiśmy o tym, skąd się biorą uprzedzenia, uczyliśmy się, jak odróżniać fakty od przypuszczeń. Poznawaliśmy siebie nawzajem oraz swoje kultury, tworząc unikalne paszporty.
Próbowaliśmy również tworzyć marki swoich klas oraz narodowe.

Czytaj więcej!