REGULAMIN NABORU UCZESTNIKÓW PROJEKTU „ZADANIE PLANOWANIE”

Opublikowano: 2021-12-07 12:55, Numer artykułu: 47364 , Autor: A.Prokopowicz

REGULAMIN NABORU UCZESTNIKÓW PROJEKTU

„ZADANIE PLANOWANIE”

w

SP nr 12 w Bydgoszczy

 

  1. I.       Postanowienia ogólne
  2. Niniejszy Regulamin (zwany dalej: Regulaminem) określa zasady rekrutacji i uczestnictwa UCZNIÓW w Projekcie nr RPKP.10.02.02-04-0027/20 pn. ZADANIE PLANOWANIE, realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne.
  3. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  4. Projekt realizowany jest w okresie: 01.09.2021 r. – 31.07.2023 r.
  5. O udział w projekcie mogą ubiegać się wyłącznie uczniowie uczący się w szkołach objętych projektem.
  1. Celem projektu jest poprawa efektywności i jakości kształcenia w zakresie doradztwa zawodowego związanego z wyborem dalszych kierunków kształcenia i uwzględniającego potrzeby rynku pracy w 27 szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest M. Bydgoszcz poprzez realizację wysokiej jakości zajęć dla 3079uczniów oraz podniesienie kompetencji i kwalifikacji 65 nauczycieli w terminie do 31 lipca 2023

 

  1. II.       Wybór uczestników/uczestniczek projektu
    1. Rekrutację uczestników/czek przeprowadza Komisja Rekrutacyjna w Szkole Podstawowej nr 12 w Bydgoszczy, powołana przez dyrektora szkoły.
    2. Rekrutacja uczestników/czek przeprowadzona zostanie zgodnie z zasadą równych szans kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji.
    3. Termin rekrutacji określony będzie w ogłoszeniu o naborze, zamieszczonym w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 12 oraz na stronie internetowej: sp12.edu.bydgoszcz.pl
    4. Wykaz wsparcia realizowanego przez Szkołę Podstawową nr  12 w Bydgoszczy.
    5. Warunkiem ubiegania się o udział w projekcie jest osobistezłożenie wypełnionego i podpisanego przez uczestnika/uczestniczkę formularza zgłoszeniowego w sekretariacie szkoły, ul. Kcyńska 49 w Bydgoszczy lub u koordynatora szkolnego w terminach zgodnie z ogłoszeniem o naborze.
    6. Kryteria premiujące:
      1. Uczęszczanie ucznia/uczennicy do VIII klasy szkoły Tak – 2 pkt., Nie - 0 pkt.
    1. Doradztwo zawodowe (zajęcia indywidualne),
    2. Doradztwo zawodowe (zajęcia grupowe -warsztatowe).
  1. Kryteria formalne:
    1. Uczestnik/czka jest uczniem szkoły podstawowej objętej projektem,
    2. Zainteresowanie uczestnictwem w formie wsparcia wyrażone poprzez złożenie formularza zgłoszeniowego.
  1. W przypadku, gdy liczba uczestników, którzy zgłosili się do udziału w danej formie wsparcia jest równa lub niższa niż liczba dostępnych miejsc, szkoła odstępuje od analizy kryterium premiującego i nadawania wag punktowych.
  2. Udział we wsparciu będzie udzielany na podstawie kolejności zgłoszeń.
  3. Z posiedzenia komisji rekrutacyjnej sporządza się protokół wraz z listą podstawową i rezerwową osób, które nie zakwalifikowały się do udziału w projekcie. W przypadku rezygnacji uczestnika jego miejsce zajmuje pierwsza osoba z listy rezerwowej.
  4. Informacja o zakwalifikowaniu do udziału w projekcie zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Szkole Podstawowej nr 12 w Bydgoszczy.
  5. Decyzja Komisji rekrutacyjnej jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.
  6. Osoba zakwalifikowana do udziału w projekcie może zrezygnować z uczestnictwa, składając u szkolnego koordynatora projektu stosowne oświadczenie.

 

  1. III.              Postanowienia końcowe
  2. Sprawy nieuregulowane w niniejszym Regulaminie są rozstrzygane przez realizatora projektu.
  1. Bieżące informacje na temat zajęć realizowanych w ramach projektu będą publikowane na stronie internetowej szkoły.
  2. Za kontakt z uczestnikami projektu, osobami prowadzącymi zajęcia odpowiada koordynator szkolny Agnieszka Prokopowicz
  3. Realizator projektu zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.