Harmonogram zajęć z programowania i robotyki dla klas 1-3 w ramach projektu Edu(R)ewolucja
Harmonogram zajęć z programowania i robotyki dla klas 1-3 w ramach projektu Edu(R)ewolucja
Czytaj więcej!Program edukacyjno-terapeutyczny dla klas 7-8 LOGUJ SIĘ z głową!
Program edukacyjno-terapeutyczny dla klas 7-8 LOGUJ SIĘ z głową!
Czytaj więcej!Program edukacyjno-terapeutyczny dla klas 4-6 LOGUJ SIĘ z głową!
Program edukacyjno-terapeutyczny dla klas 4-6 LOGUJ SIĘ z głową!
Czytaj więcej!Program edukacyjno-terapeutyczny dla klas 1-3 LOGUJ SIĘ z głową!
Program edukacyjno-terapeutyczny dla klas 1-3 LOGUJ SIĘ z głową!
Czytaj więcej!Zasady postępowania w przypadku uzyskania pozytywnego wyniku Sars-CoV-2
Czytaj więcej!Budżet Obywatelski-zagłosujmy!
Zagłosujmy na projekt zaprzyjaźnionej placówki, która czyni wiele dobra.
Ten projekt to Integracyjna Świetlica Terapeutyczna To Ma Sens, w której swoje miejsce znajdą osoby z autyzmem w różnym wieku oraz dzieci i młodzież neurotypowa, która potrzebuje wsparcia, pomocy w nauce, spotkania z ciekawymi, artystycznymi ludźmi. Świetlica będzie działać w piątki i soboty, a opiekunami będą wykwalifikowani terapeuci, psycholog, arteterapeuta.
Projekt ma nr 391 i można go znaleźć w kategorii: mały projekt społeczny w w formularzu Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego. Koszt projektu to 38 600 zł i zostanie on przeznaczony na opłacenie terapeutów i specjalistów, usługi księgowe i zakup comiesięczny materiałów i pomocy do zajęć. Koszt wynajmu pomieszczeń pokrywa Fundacja " SENSORIUM".
Realizacja zajęć z matematyki w ramach projektu Edu(R)ewolucja
Realizacja zajęć z matematyki w ramach projektu Edu(R)ewolucja zostaje zawieszona na czas nauki zdalnej uczniów klas 4-8.
Koordynator projektu Aleksandra Tarczyńska-Pajor
Realizacja zajęć z projektu Edu(R)ewolucja- robotyka i programowanie I etap edukacyjny
W związku z przejściem uczniów klas 1-3 na nauczanie w trybie zdalnym, zajęcia z projektu zostają zawieszone do czasu powrotu uczniów do nauki stacjonarnej.
Czytaj więcej!Projekt Edu(R)ewolucja- zajęcia z programowania i robotyki II etap edukacyjny
Informuję, iż w związku z sytuacją epidemiologiczną oraz w trosce o wysoką jakość prowadzonych zajęć z programowania i robotyki dla klas 4-8, zajęcia zostają zawieszone do momentu powrotu uczniów do nauki w trybie stacjonarnym.
Koordynator projektu Aleksandra Tarczyńska-Pajor
Projekt Edu(R)ewolucja- eksperyment przyrodniczy
Informuję, iż w związku z niewystarczającą liczbą zgłoszeń uczniów do udziału w zajęciach z zakresu eksperymentu przyrodniczego grupa nie utworzyła się, a rekrutacja na zajęcia została anulowana.
Koordynator projektu Aleksandra Tarczyńska-Pajor